ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Μάλενς: Σκέφτομαι μόνο τον Πανιώνιο

Στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" αφίχθη (μέσω Κωνσταντινούπολης) λίγο μετά τα μεσάνυχτα ο Μπάιρον Μάλενς. Ο Αμερικανός σέντερ του Πανιωνίου συνοδευόταν από τη σύζυγό του Σαρίσα. Τον 22χρονο άσο υποδέχτηκαν ο μάνατζερ των Νεοσμυρνιωτών Άκης Καρτάλος, ο ατζέντης του Ισίδωρος Κούνουπας, αλλά και δύο πιστοί φίλοι της ομάδας. Το BASKETNET ήταν εκεί και συνομίλησε με τον Μάλενς, ο οποίος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του που θα αγωνιστεί στον "Ιστορικό". "Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στην Αθήνα μετά από ένα μακρινό ταξίδι. Για μένα είναι εξαιρετική εμπειρία και πραγματικά αυπομονώ να μπω στο γήπεδο και να γνωρίσω τους νέους συμπαίκτες. Μόλις πληροφορήθηκα ότι θα βρίσκομαι στην ίδια ομάδα με τον Τζον (Ντίμπλερ) μίλησα αμέσως μαζί του. Μου έχει μεταφέρει τα καλύτερα για την ομάδα, αλλά γενικότερα για τις συνθήκες που επικρατούν και τη ζωή στην πόλη. Μου είπε πως πραγματικά θα μείνω ενθουσιασμένος. Χαίρομαι που θα τον έχω και πάλι συμπαίκτη μου" επισήμανε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: "Στόχος μου είναι να κερδίσω σε εμπειρίες, να βελτιωθώ και φυσικά να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο την ομάδα που με εμπιστεύτηκε. Έχω δουλέψει πολύ σκληρά όλο το καλοκαίρι και είμαι έτοιμος να βοηθήσω".
Σε ερώτηση αναφορικά με το λοκ άουτ υπογράμμισε: "Δεν ξέρουμε τι θα γίνει με το λοκ άουτ. Το πιθανότερο είναι αν λήξει να επιστρέψω στις ΗΠΑ, αλλά δεν με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή. Σκέφτομαι μόνο τον Πανιώνιο και θα προσπαθήσω με το ταλέντο μου να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο".
Ο Μάλενς φάνηκε ενήμερος και για τον κόσμο της ομάδας. "Ξέρω ότι οι οπαδοί είναι πολύ ένθερμοι και περιμένω πως και πώς να παίξω σε μια καυτή ατμόσφαιρα" πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου