ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

«Αφοσιωμένος στη σωτηρία του Πανιωνίου»

Να συμβάλει με όλες του τις δυνάμεις στην προσπάθεια του Πανιωνίου να παραμείνει στη Σούπερ Λίγκα θέλει ο Γιούργκεν Μάχο, όπως δήλωσε στην ιστοσελίδα της πατρίδας του «sport10.at». Ο Αυστριακός τερματοφύλακας μίλησε για τα λάθη που έγιναν το καλοκαίρι στην ομάδα, τους λόγους που αποφάσισε να επιστρέψει στην Ελλάδα, αλλά και το ενδεχόμενο επαναπατρισμού.

«Όλοι και καλύτεροι»

«Όταν μία ομάδα βρίσκεται τόσο καιρό χαμηλά, πρέπει να ανησυχεί. Κάναμε σε κάθε αγώνα τα ίδια λάθη. Όμως τα πράγματα πάνε όλο και καλύτερα και ανεβαίνουμε στη βαθμολογία. Κανείς δεν θέλει να δει την ομάδα να υποβιβαστεί. Κάθε παιχνίδι είναι πλέον τελικός για μας».

«Κοιτάμε να σωθούμε, δεν βλέπουμε play-offs»

«Πρέπει να μείνουμε προσγειωμένοι. Θέλουμε απεγνωσμένα βαθμούς σε κάθε αγώνα. Θα ήταν λάθος να σκεφτούμε πρόκριση στα play-offs. Μία ματιά στη βαθμολογία λέει πολλά. Αν εξαιρέσουμε τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, όλες οι άλλες ομάδες είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο. Κάθε εβδομάδα γίνονται εκπλήξεις».

Τα λάθη του καλοκαιριού

«Το καλοκαίρι πάρθηκαν αποφάσεις που δεν έκαναν καλό στην ομάδα. Οι τρεις αλλαγές προπονητών τα λένε όλα. Ο νέος τεχνικός, ο Τάκης Λεμονής, είναι ένας καλός και έμπειρος άνθρωπος».

«Έχω πολλή δουλειά...»

«Προσωπικά αισθάνομαι καλά κι έχω εξελιχθεί. Είμαι ήρεμος και προσπαθώ να βοηθώ την ομάδα. Το καλό είναι πως σε αυτή την κατάσταση που είμαστε έχω πολλή δουλειά στο τέρμα. Όμως κάποιες φορές θα προτιμούσα να είχα λιγότερη δουλειά (γέλια)».

Γι’ αυτό επέστρεψε στην Ελλάδα

«Ο πρώτος λόγος είναι πως έχω φτιάξει καλό όνομα στην Ελλάδα από τη θητεία μου στην ΑΕΚ. Με σέβονται στη χώρα. Ο δεύτερος λόγος είναι πως ήθελα να αγωνίζομαι και να παραμείνω στην εθνική ομάδα. Υπήρχαν κάποιες προτάσεις από τη Γερμανία, αλλά μου είχαν πει ότι θα είμαι αναπληρωματικός. Στον Πανιώνιο είχα καλές πιθανότητες για να είμαι βασικός τερματοφύλακας».

«Κάποια στιγμή θα επιστρέψω. Τώρα... Πανιώνιος»

«Φυσικά και θέλω να επιστρέψω κάποια στιγμή στην Αυστρία. Είμαι 33 ετών και στα 21 μου έπαιξα στο εξωτερικό. Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα να επιστρέψω. Όμως φέτος θέλω να αφοσιωθώ στην προσπάθεια του Πανιωνίου να σωθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου