ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

«Τον Νέμεθ ή περισσότερα χρήματα»

Ο πρόεδρος του Πανιώνιου, Γεράσιμος Βεντούρης ανέλαβε μέσω του «Sentra 103,3» την ευθύνη για την... γκέλα στην υπόθεση του Μανιάτη. Παράλληλα τόνισε ότι αν δεν βρεθεί η χρυσή τομή και τα ανταλλάγματα δεν ικανοποιούν τον Πανιώνιο το θέμα Κουμορτζί μπορεί να κολλήσει!

O Βεντούρης τόνισε πως κατανοεί τον εκνευρισμό του κόσμου του Πανιωνίου, υποστήριξε πως εντός της ημέρας θα έχει νέα επαφή με τον Μαρινάκη προκειμένου να βρεθεί λύση και απάντησε στις «κατηγορίες» για τη σχέση του με τον πρόεδρο του Ολυμπιακού.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γ. Βεντούρη στον Sentra 103,3:

Για το θέμα του Μήτρογλου: «Ελπίζαμε να τελειώσουμε κάποια πράγματα σήμερα το πρωί, αλλά ακόμα τρέχουμε. Δεν έχουμε κάτι καινούριο για τον Μήτρογλου. Και η σύσκεψη θα είχε αυτό το νόημα.

Αν προκύψει Μήτρογλου το μιλάμε, αλλιώς πάμε σε plan b. Η θα δανειστούμε άλλον από τον Ολυμπιακό ή θα πάμε σε λύση από το εξωτερικό. Ισως ζητήσουμε κι άλλα χρήματα...».

Για την... γκέλα στην οποία υπέπεσε: «Με απογοήτευσε το ότι δεν ολοκληρώθηκε η μεταγραφή και παίρνω το βάρος πάνω μου. Όταν μίλησα με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού πίστευαν κι αυτοί ότι θα τέλειωνε γι αυτό κι αποδέσμευσα τον Μανιάτη, καθώς ήταν ούτως ή άλλως τιμωρημένος και δεν θα έπαιζε για δυο ματς. Αυτό που δεν πήγε το μυαλό μου το σενάριο να πει ο παίκτης «δεν πάω».

Για την προσφορά του Ολυμπιακού για τον Μανιάτη κι αν ήταν καλύτερη απ’ αυτήν της ΑΕΚ: «Τα ανταλλάγματα της ΑΕΚ σίγουρα δεν ήταν καλύτερα. Ξεκινήσαμε για Μανιάτη η μεταγραφή και μετά έγινε πακέτο με Κουμορτζί. Η συμφωνία ήταν για 500.000 πληρωμένος ο Μανιάτης τα λεφτά δηλαδή που θα του δίναμε να μείνει στην ομάδα άλλο ένα εξάμηνο και πληρωμένος κι ο Μήτρογλου. Στην πορεία μίλησα με προπονητή και μου ‘πε καλύτερα να φύγει τώρα ο Μανιάτης. Δυστυχώς έκανα λάθος εκτίμηση.

Εφόσον τα ανταλλάγματα είναι τα σωστά, όχι δεν χαλάει. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει άλλη μεταγραφή αν δεν είναι σίγουρα τα ανταλλάγματα. Εχω ένα ραντεβού για το απόγευμα με τον Μαρινάκη να δούμε τι θα γίνει με Μήτρογλου και να κλείσουμε το θέμα. Εχω ακόμα μια ελπίδα».

Για την αγανάκτηση του κόσμου: «Κατανοώ την αγανάκτηση του κόσμου γιατί δεν ξέρουν τι γίνεται στα διοικητικά. Δεν τους αδικώ κι εγώ αν ήμουν κερκίδα ίσως να αντιδρούσα έτσι. Τους ζητώ συγγνώμη».

Για τη συνάντηση με Μαρινάκη: «Το θέμα Κουμορτζί δεν ξέρω τι θα γίνει. Πιο πολύ μας νοιάζει να δούμε το θέμα Μανιάτη κι αν δεν έρθει ο Μήτρογλου να δούμε τι θα πάρουμε ως αντάλλαγμα.

Για το ότι του χρεώνουν την προσωπική σχέση με τον Μαρινάκη: «Με ενοχλεί και πιο πολύ απ’ όλα ότι εγώ προσωπικά εγώ έδωσα λαβή. Η σχέση μου με τον Μαρινάκη δεν είναι κρυφή. Εγώ στον Πανιώνιο ήμουν πρόεδρος όταν ο Μαρινάκης ήταν 15-16 ετών».

Για το αν μίλησε με τον Μαρινάκη για εναλλακτικές: «Ναι υπήρχαν, και τα θέσαμε στο θέμα του Κουμορτζί. Αν δεν παίξει του Μήτρογλου θα πρέπει να δούμε τι θα δαπανηθεί για σέντερ φορ».

Για τον Νέμεθ: «Σίγουρα θα μας ενδιέφερε, αλλά δεν ξέρω πως θα γίνει. Εγώ θα πιέσω προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά θα πρέπει ο Ολυμπιακός να βοηθήσει με κάποια άλλη εναλλακτική. Αν ήξερα ότι υπήρχε η παραμικρή περίπτωση να μην έχω τον Μήτρογλου το βράδυ της Τετάρτης δεν θα έδινα τον Μανιάτη».

1 σχόλιο:

  1. Του Κουμουρτζί η μεταγραφή ακυρώθηκε ο Μητρογλου δεν θέλει να έλθει ο Φεναντεζ εμεινε ελεύθερος και τον διαπραγματεύεται ο ΠΑΟΚ και εμείς περιμένουμε. Τι αλο θα δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή