ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Δηλώσεις Δημήτρη Ελευθερόπουλου

Δύσκολο χαρακτήρισε τον αγώνα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα, ομάδα που χαρακτήρισε καλοδουλεμένη μηχανή, ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος.

Ο τεχνικός των «κυανέρυθρων» τόνισε πως η ομάδα του μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα στις ανάγκες της κάθε αναμέτρησης. Ακόμη, επισήμανε πως δεν περιμένει την καλύτερη αντιμετώπιση από τους φίλους του ΠΑΣ , ωστόσο δήλωσε πως τους καταλαβαίνει, λέγοντας πως αυτός είναι ο ρόλος των οπαδών.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της Nova:

Για τον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα:
«Ξέρουμε ότι θα είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Ο ΠΑΣ είναι πολύ δυνατός, ειδικά στην έδρα του. Θεωρώ ότι ο κύριος Χριστόπουλος έχει κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά. Ίσως και να αδικείται από τη βαθμολογική του θέση. Πολύ καυτή έδρα, ο κόσμος πιέζει. Το χω ζήσει, το χω βιώσει. Πιέζει, βοηθάει την ομάδα, αλλά νομίζω ότι τα παιδιά ανταποκρίνονται με τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια επιθυμία που έχουν κάθε εβδομάδα και αυτό με κάνει να είμαι ήσυχος»

Για το επικίνδυνο σημείο ΠΑΣ Γιάννινα:
«Νομίζω ότι είναι μια καλοδουλεμένη μηχανή ο ΠΑΣ και φυσικά έχει κάποιους παίκτες με μεγάλη ποιότητα που κάνουν τη διαφορά, τους οποίους ο προπονητής τους, τους έχει βάλει στο να είναι "όπλα" μέσα στο σύνολο της ομάδας. Σαφέστατα ο Ντε Βινσέντι είναι ένας παίκτης, τον οποίο γνωρίζω και μπορεί να πάρει την ομάδα στις πλάτες του. Και ο Βίλα το ίδιο και ο Ίλιτς είναι ένα πάρα πολύ καλό σέντερ φορ και ο Γεωργίου. Είναι μια ομάδα με κοντινές αποστάσεις οι γραμμές μεταξύ τους που είναι σημαντικό. Και έχει αυτούς τους τέσσερις μπροστά και κάποια ακόμα παιδιά που κάνουν τη διαφορά».

Για την τακτική του:
«Προσαρμόζεσαι στις ανάγκες του κάθε παιχνιδιού. Έχουμε μια συγκεκριμένη φιλοσοφία και προσπαθούμε να βελτιώσουμε την φιλοσοφία μας. Για να είμαι ειλικρινής, με βοηθάει και το γεγονός ότι δεν έχουμε το πιστόλι στον κρόταφο βαθμολογικά. Γενικότερα όμως είμαι της φιλοσοφίας, πιο πολύ να βελτιώσω τη δική μου τακτική και τη φιλοσοφία της ομάδας μου, προσαρμόζοντας φυσικά στον αντίπαλο, αλλά όχι όλη η τακτική και η φιλοσοφία μου να είναι στημένη πάνω στον αντίπαλο».

Για την επιστροφή του στα Γιάννινα ως αντίπαλος:
«Για μένα ήταν πάρα πολύ μεγάλο κέρδος ο χρόνος που πέρασα εκεί. Αν εξαιρέσουμε τις κλιματολογικές συνθήκες που με επηρέασαν αρκετά στην υγεία μου και ήταν ο μοναδικός λόγος που αναγκάστηκα να φύγω, ο πρόεδρος του ΠΑΣ, ο κύριος Χριστοβασίλης είναι ένας από τους ανθρώπους που εκτιμώ ιδιαίτερα. Ο κόσμος του ΠΑΣ είναι εκπληκτικός. Ξέρω ότι δεν θα τύχω και της καλύτερης υποδοχής, αλλά τους καταλαβαίνω. Είναι ο ρόλος του οπαδού τέτοιος. Μπορεί να θυμούνται διάφορες άσχημες στιγμές, αλλά δεν παύει να είναι ένας εκπληκτικός κόσμος. Γενικότερα έχω πολλές καλές εμπειρίες απ' ότι έχω κάνει στη ζωή μου και από τα Γιάννινα ήταν το πρώτο μέρος, μετά από αρκετά χρόνια στην Ιταλία, που επέστρεψα και είμαι χαρούμενος που θα γυρίσω στα Γιάννινα».
-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου