ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

«Τον Πανιώνιο στα ψηλά»

Στα ψηλά της βαθμολογίας επιθυμεί να βλέπει τον Πανιώνιο ο Ευθύμης Κουλουχέρης μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. Ο αμυντικός των «κυανέρυθρων» τόνισε πως δεν είναι έκπληξη για εκείνον το ό,τι βρίσκεται η ομάδα στην δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα ενώ σχολίασε και το γεγονός πως επικρατεί αρκετό ελληνικό στοιχείο στο πρωτάθλημα.

Αναλυτικά όσα είπε ο Ευθύμης Κουλουχέρης στον πρώτο αθλητικό σταθμό της χώρας:

Για το αν είναι έκπληξη η μέχρι στιγμής πορεία του Πανιωνίου: «Εμείς που ξέραμε την ομάδα από πέρυσι και γνωρίζαμε τι υλικό υπάρχει στις ακαδημίες του Πανιωνίου αλλά και την δουλειά που γίνεται εκεί , ξέραμε τι εικόνα θα παρουσιάσουμε. Θεωρώ πως τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όλα τα παιδιά έχουμε φιλοδοξίες να φτάσουμε όσο ψηλότερα μπορούμε. Στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα, νομίζω πως με την κατάλληλη χημεία θα παίξουμε καθοριστικό ρόλο. Δυστυχώς για μένα, είμαι σε μια ηλικία που βρίσκω πρώην συμπαίκτες μου σε άλλα πόστα. Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει πως βρίσκομαι σε μια ομάδα που εγώ είμαι ένας από τους μεγαλύτερους σε ηλικία παίκτες. Είχα ταλαιπωρηθεί αρκετά στην Θεσσαλονίκη προηγουμένως αλλά τώρα είμαι πολύ καλά στον Πανιώνιο. Μου αρέσει πολύ που είμαι εδώ και προσπαθώ να βοηθώ τους νεαρούς συμπαίκτες μου».

Για τον Δημήτρη Ελευθερόπουλο: «Βασική αρχή του Ελευθερόπουλου είναι να δουλεύεις στην προπόνηση όλη την εβδομάδα όπως όταν αγωνίζεσαι. Μέχρι στιγμής φαίνεται πως αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας. Έχει αφήσει πίσω του τον ποδοσφαιριστή, επιβάλλει πειθαρχία εκεί που πρέπει και έχει περάσει εντελώς στην πλευρά του προπονητή. Μόνο έτσι μπορεί να πετύχει κάποιος».

Για το αν μπορεί να μείνει στα ψηλά της βαθμολογίας ο Πανιώνιος: «Σε όλες τις ομάδες που έχω αγωνιστεί έχω μπολιαστεί με τον πρωταθλητισμό. Είναι ευκαιρία για τον Πανιώνιο να παραμείνει ψηλά στην βαθμολογία. Έτσι θα αποκτήσουμε ψυχολογία και αυτοπεποίθηση».

Για την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο: «Όπως σε όλη την χώρα, έτσι και στο ποδόσφαιρο έπρεπε να γίνει ένα νέο ξεκίνημα. Υπήρχαν εποχές που ελληνικές ομάδες είχαν μόλις έναν Έλληνα ποδοσφαιριστή. Ένα από τα καλά που είχα στις ομάδες ήταν που έμαθα να καταλαβαίνω ισπανικά. Είναι λογικά το επίπεδο να είναι λίγο χαμηλό. Έχουμε γυρίσει πίσω κάποια χρόνια αλλά θεωρώ πως έπρεπε να γίνει. Αυτό θα βοηθήσει το ελληνικό ποδόσφαιρο και την Εθνική ομάδα στα επόμενα χρόνια. Με λίγη υπομονή θα κάνουμε βήματα μπροστά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου