ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Καββαδάς: «Νιώθω ωραία με τον ντόρο!»

Κάθε άλλο παρά ενοχλημένος είναι ο Βασίλης Καββαδάς από τον ντόρο που αναπτύχθηκε γύρω από το όνομά του, αυτό το καλοκαίρι, για χάρη των «αιωνίων» του ελληνικού μπάσκετ.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Έλληνας σέντερ απέφυγε να αποκαλύψει την προτίμησή του ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, ωστόσο τόνισε πως αν δεν ανήκε στον Πανιώνιο θα είχε υπογράψει ήδη…

Απόσπασμα από τη συνέντευξη του Βασίλη Καββαδά στο περιοδικό «ALL STAR BASKET»:

Πόσες φορές πιστεύεις ότι έχει γραφτεί το όνομα Βασίλης Καββαδάς το τελευταίο δίμηνο σε εφημερίδες, σάιτ κλπ. Για να σε βοηθήσω μέχρι πρότινος να σε έψαχναν στο Google έβγαιναν 72.100 αναφορές…

«Θα σου πω τι νιώθω με όλο αυτό τον ντόρο…. Νιώθω ωραία! Είναι καλό να ασχολούνται μαζί σου για καλό σκοπό. Σε ανεβάζει… Ειδικά σε τόσο μικρή ηλικία».

Ο Καββαδάς που θα ήθελε ή θέλει να πάει;

«Εκεί που θα είναι καλύτερα για μένα αλλά και εκεί που θα κερδίσει περισσότερα ο Πανιώνιος. οφείλω πολλά στους ανθρώπους του Πανιωνίου γιατί με έχουν βοηθήσεις σε όλους τους τομείς».

Στο δίλημμα Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός υπήρχε μέσα σου κάποια προτίμηση έστω και 51-49;

«Είμαι επαγγελματίας και δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία. Δεν έχω φιλίες με κανέναν. Απλά θέλω να κάνω τη δουλειά μου».

Αν δεν ανήκες στον Πανιώνιο πόσο θα σου έπαιρνε για να αποφασίσεις;

«Θα είχα υπογράψει ήδη…»

Θες να μας πεις που;

«Όχι…».

Αληθεύει ότι ο πατέρας σου ήθελε να πας στον Ολυμπιακό;

«Είμαστε οικογένεια και αποφασίζουμε μαζί, με το κριτήριο που σου είπα πριν. Όταν μπαίνω για προπόνηση όλα τα άλλα σβήνουν».

Μετά από όλον αυτό τον ντόρο, θα είναι ξενέρωμα να μείνεις στον Πανιώνιο;

«Ο Πανιώνιος έχει μία νεανική ομάδα, που πέρυσι βγήκαμε τρίτοι και το χαρήκαμε όλα τα παιδιά. Δεν θεωρώ ξενέρωμα να μείνω στον Πανιώνιο και όταν μπαίνω στο γήπεδο ξεχνάω τι συμβαίνει ή τι θα μπορούσε να συμβεί… Γυρίζοντας σπίτι μπορεί να κάνω κάποιες σκέψεις, αλλά όσο είμαι στο παρκέ όλα τα άλλα σβήνουν».

Ο Παναθηναϊκός ζήτησε να αλλάξεις μάνατζερ για να προχωρήσει στην απόκτησή σου…

«Κοίτα, το έχω πει αλλά θα το ξαναπώ. Με τον Νίκο Λώτσο έχω εξαιρετική σχέση με έχει βοηθήσει. Το τι κάνει μαζί του ο Παναθηναϊκός ή εκείνος με τον Παναθηναϊκό είναι δική τους υπόθεση».

Θα έμπαινες στη διαδικασία να πιέσεις για να φύγεις;

«Ό,τι είναι να έρθει θα έρθει… Δεν χρειάζεται πίεση…».

Το «Έλληνας Ντόρσεϊ» σε φτιάχνει, σε χαλάει, σε αφήνει αδιάφορο;

«Εγώ ξέρω πως είμαι ο… Έλληνας Καββαδάς».

Λένε ότι ο Κορυδαλλός είναι «κόκκινος»… Όταν ήσουν μικρός ήσουν Ολυμπιακός;

«(Γέλια)… Ήμουν Ιωνικός που ήταν και η ομάδα μου!».

Ιωνικός… Η ομάδα του Γιαννάκη… Πρότυπο ο «Δράκος»;

«Όχι για μένα… Πρότυπο ο Μάικ Μπατίστ!».

Αν είχε μείνει ο Μάικ στον Παναθηναϊκό θα ήταν ένας λόγος για να πας στο «τριφύλλι»;

«Όπου και να ήταν ο Μπατίστ θα ήταν λόγος για να πάω, για να με διδάξει με την εμπειρία του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου