ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

«Μπορούμε την υπέρβαση»

Την πίστη του στις δυνατότητες του Πανιωνίου εξέφρασε ο Βασίλης Ρόβας μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. «Δεν περίμενα τόσο καλό ξεκίνημα, με δύο νίκες, αλλά τίποτα δεν είναι τυχαίο», τόνισε ο 28χρονος μέσος των «κυανέρυθρων». «Ξεκινήσαμε με διοικητικά προβλήματα, αλλά υπάρχει θέληση και ταλέντο, δουλεύουμε καλά, οπότε γιατί να μην κάνουμε την υπέρβαση», πρόσθεσε.

Αναλυτικά ο Βασίλης Ρόβας μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 για:

-την πορεία του Πανιωνίου: «Από την αρχή πίστεψα στην ομάδα. Όταν έχεις καλό κλίμα στα αποδυτήρια, μπορείς να αισιοδοξείς πως θα παρουσιάσεις ένα καλό σύνολο. Δεν περίμενα, ωστόσο, πως θα έρθουν τόσο νωρίς τα καλά αποτελέσματα και θα έχουμε δύο νίκες στις δύο πρώτες αγωνιστικές. Η ομάδα ξεκίνησε με πολλά προβλήματα, όμως ο πρώτος Γολγοθάς πέρασε. Υπάρχει θέληση και ταλέντο, γιατί να μην κάνουμε και την υπέρβαση; Πιστεύω πολύ στην ομάδα και τον εαυτό μου. Για να μας κερδίσει οποιαδήποτε ομάδα θα πρέπει να τρέξει περισσότερο από μας. Ελπίζω στο επόμενο παιχνίδι να έχουμε πολύ κόσμο, να κάνουμε το 3/3 στο ματς με τον ΟΦΗ και τότε θα είναι κάτι μαγικό».

-το ρόλο του ως πιο έμπειρου στην ομάδα: «Θέλω να βοηθήσω τους νεότερους παίκτες. Όχι ότι είμαι μεγάλος, αλλά σε σχέση με τους περισσότερους συμπαίκτες μου που είναι 18-19 ετών είμαι πιο μεγάλος κι έχω περισσότερες ευθύνες. Πρέπει να βοηθήσουμε τα νεαρά παιδιά με κάθε τρόπο».

-τις προσωπικές του βλέψεις: «Προσωπικά θέλω τη φετινή χρονιά πρώτα να αποδείξω κάποια πράγματα στον εαυτό μου. Στις προηγούμενες ομάδες μου όταν πήγαινα να κάνω το παραπάνω βήμα ήμουν άτυχος και είχα τραυματισμούς. Αυτό συνέβη και στον Ατρόμητο, αλλά και πέρυσι στον ΟΦΗ. Ελπίζω να είμαι υγιής και όλα τα άλλα θα έρθουν. Πιστεύω πως μπορώ να προσφέρω πολλά στον Πανιώνιο».

-το ρόλο του προπονητή, Δημήτρη Ελευθερόπουλου: «Ήμουν και συμπαίκτης με τον κόουτς και πιστεύω πολύ σε αυτόν. Δουλεύουμε πάνω στο πλάνο του, όλοι δίνουμε το 100% και έχει έρθει αυτό το αποτέλεσμα. Τίποτα δεν είναι τυχαίο, ούτε οι νίκες ούτε και το μηδέν παθητικό. Σημαίνει πως δουλεύουμε καλά και στις προπονήσεις και τακτικά μέσα στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου