ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Μάρκος Ντούνης... η κυανέρθρη ιστορία του

Μπορεί ένας ποδοσφαιριστής να έχει ξεκινήσει το ποδόσφαιρο για... πλάκα και επειδή οι φίλοι του γράφτηκαν σε κάποια ομάδα; Μπορεί ο ίδιος ποδοσφαιριστής σταδιακά να φτάσει να αγωνίζεται σε όλες τις μικρές εθνικές ομάδες και τελικά να κάνει και επαγγελματικό ντεμπούτο στην μεγάλη κατηγορία; Μπορεί, αρκεί να τον λένε, Μάρκο Ντούνη.

Αυτή είναι η απίστευτη ιστορία του 20χρονου άσου, που στο παιχνίδι με τον Αρη, αγωνίστηκε ως βασικός και πραγματικά κέρδισε τους πάντες με την απόδοσή του, ενώ και στον αγώνα της Βέροιας μπήκε στο παιχνίδι με σαφείς εντολές προκειμένου να διατηρηθεί το υπέρ του Πανιωνίου σκορ.

Ο Μάρκος Ντούνης, τον οποίο ουσιαστικά κανείς δεν... ανακάλυψε, αλλά ο ίδιος... ανακάλυψε τον Πανιώνιο και πλέον εδώ και 7 χρόνια αποτελεί μέλος του. Και βέβαια ο Μάρκος είναι από τους πλέον παλαιότερους παίκτες της ομάδας και η επιτομή του ποδοσφαιριστή "γέννημα-θρέμμα" του συλλόγου.

Ανάλογες περιπτώσεις παικτών μπορούμε να συναντήσουμε στο εξωτερικό, αλλά περίπτωση παίκτη που για... πλάκα πήγε μόνος του και γράφτηκε σε κάποια ομάδα και στην πορεία κατάφερε να ανέβει ένα ένα τα σκαλοπάτια μέχρι να φτάσει να αγωνιστεί σε επαγγελματικό επίπεδο δεν συναντάμε πουθενά.

Ειδικά όταν ο Μάρκος Ντούνης παρουσιάστηκε στον τότε προπονητή της δεύτερης ομάδας του εφηβικού, Δημήτρη Κουζηνό και για να τον πείσει να τον πάρει στην ομάδα του είπε: "Επαιζα παλαιότερα σε κάποια ομάδα, αλλά εδώ και δύο χρόνια τα έχω παρατήσει".

Αυτός είναι ο Μάρκος Ντούνης και αυτή είναι η πορεία του. Οπως είναι φυσικό, τεράστιο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πως ο ίδιος βίωσε την μεγαλύτερη στιγμή της μέχρι τώρα καριέρας του. Την συμμετοχή του στην βασική ενδεκάδα του αγώνα με τον Αρη και μάλιστα μέσα στο στάδιο της Νέας Σμύρνης.

"Δεν κρύβω ότι είχα άγχος. Από το πουθενά, όταν στα 14 χρόνια μου αποφάσισα να ενταχθώ στο σύλλογο και αυτό είναι κυριολεκτικό, έφτασα να ακούσω από τον προπονητή μου ότι θα αγωνιστώ βασικός σε παιχνίδι του Πανιωνίου και μάλιστα στη Νέα Σμύρνη. Ειλικρινά εκείνη τη στιγμή πέρασαν από μπροστά μου όλα όσα έχω ζήσει αυτά τα χρόνια. Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο μόνο και μόνο για να μην χάσω τους φίλους μου και για να έχω κάτι να περνάω την ώρα μου και η ομάδα που με εμπιστεύτηκε, μου έδωσε και τη δυνατότητα να αγωνιστώ μπροστά στον κόσμο της ως επαγγελματίας. Αυτό είναι κάτι που δεν περιγράφεται με λόγια. Δικαιώθηκαν οι κόποι μου και οι προσπάθειές μου, αλλά νομίζω ότι δικαίωσα και ανθρώπους που με στήριξαν, όπως τους εκάστοτε προπονητές μου. Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που στάθηκε δίπλα μου περισσότερο από κάθε άλλον, τον Κωνσταντίνο Παναγόπουλο, που από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην ομάδα, με βοήθησε με τις συμβουλές του, τόσο εντός, όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου να αποκτήσω αυτοπεποίθηση", λέει στο panionios.gr ο νεαρός διεθνής.

Ο διεθνής μέσος παράλληλα αναφέρθηκε και στην βοήθεια που εισέπραξε από τον κόσμο της ομάδας στα πρώτα λεπτά της αναμέτρησης με τον Αρη. "Φυσικά και είχα άγχος. Ομως όσο περνούσε η ώρα το απέβαλλα και σκεφτόμουν μόνο το πως θα εφαρμόσω τις εντολές των προπονητών μου. Σιγά σιγά άρχισα να ακούω και τον κόσμο στην εξέδρα, ο οποίος και με βοήθησε αφάνταστα με την υποστήριξή του. Ολα πήγαν καλά".

Οσον αφορά για την πορεία του Πανιωνίου στο φετινό πρωτάθλημα ο Μάρκος Ντούνης κρατάει... χαμηλά την μπάλα, παρά το εκπληκτικό ξεκίνημα: "Σίγουρα ούτε οι πλέον αισιόδοξοι δεν μπορούσαν να φανταστούν αυτό το ξεκίνημα. Ομως δικαιώνεται ο προπονητής μας, Δημήτρης Ελευθερόπουλος και η φιλοσοφία του, πως με σκληρή δουλειά, αυτή η ομάδα δεν έχει ταβάνι. Ελπίζουμε στο μέλλον να έχουμε ανάλογη συνέχεια και να μπορέσουμε να τον δικαιώσουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου