ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

«Να βοηθήσω όσο μπορώ…»

Έτοιμος να βοηθήσει τον Πανιώνιο με όλες του τις δυνάμεις δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και την εκπομπή Insiders ο Φώτης Στρακόσια, που ανέλαβε καθήκοντα υπηρεσιακού προπονητή στους «κυανέρυθρους». «Οφείλουμε όλοι να βοηθήσουμε την ομάδα με τον τρόπο που μπορεί ο καθένας», δήλωσε ο παλαίμαχος γκολκίπερ. Τι είπε για τις μάχες Ολυμπιακού και ΑΠΟΕΛ στο Champions League.

Αναλυτικά, ο Φώτης Στρακόσια μίλησε στον πρώτο αθλητικό σταθμό της χώρας για:

-την κατάσταση στον Πανιώνιο: «Ο Πανιώνιος είναι σε πολύ δύσκολη κατάσταση. Οφείλουμε όλοι να βοηθήσουμε την ομάδα με τον τρόπο που μπορεί ο καθένας. Όσο με αφορά και όσο μου επιτρέπεται, θα το κάνω με το παραπάνω. Όπως μου έχει δώσει πράγματα ο Πανιώνιος στην ποδοσφαιρική μου καριέρα, έτσι κι εγώ του έχω δώσει και θέλω να του δώσω παραπάνω».

-τον αποψινό αγώνα Μαρσέιγ-Ολυμπιακός: «Θέλουμε το αποτέλεσμα. Μέχρι τώρα ο Ολυμπιακός είχε καλές εμφανίσεις, αλλά όχι καλά αποτελέσματα. Ο Ολυμπιακός είχε κατά διαστήματα πολύ καλή απόδοση, αλλά όχι σε μεγάλη διάρκεια. Ήρθε η ώρα να το κάνει και πρέπει να το κάνει».

-την πορεία του ΑΠΟΕΛ: «Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα πως θα διεκδικούσε την πρόκριση. Όμως έζησα αυτή την ομάδα για τρία χρόνια και διαπίστωσα πόσο καλή δουλειά γίνεται. Τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ στο ποδόσφαιρο της Κύπρου και ο ΑΠΟΕΛ είναι μία ομάδα που λειτουργεί εξαιρετικά διοικητικά και αγωνιστικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου