ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Σταυροθανασόπουλος στο scorernews.gr: «Ζω μια φανταστική εμπειρία»

Πριν λίγο καιρό υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τον Πανιώνιο και μέσα σε λίγες μέρες έπαιξε και τα δύο πρώτα του επίσημα παιχνίδια με τους «κυανέρυθρους». Ο λόγος για τον Κώστα Σταυροθανασόπουλο, ο οποίος παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στο www.scorernews.gr.

Ο 19χρονος επιθετικός βρίσκεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια στον σύλλογο της Νέας Σμύρνης, αγωνιζόμενος στα τμήματα υποδομής του «Ιστορικού» και στις πρώτες του εμφανίσεις με την επαγγελματική ομάδα άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις.

Προηγούμενος «σταθμός» του νεαρού άσου ήταν η ομάδα Ελπίδες Αγρινίου, από όπου και «μετακόμισε» στις ακαδημίες του Πανιωνίου.

Ο Σταυροθανασόπουλος, ο οποίος κατάγεται από το Θέρμο της Αιτωλοακαρνανίας, μίλησε για την εμπειρία που ζει με την προώθηση του στην ανδρική ομάδα των Νεοσμυρνιωτών, για την κατάσταση που επικρατεί στους «κυανέρυθρους», για την εμπιστοσύνη του Άκη Μάντζιου προς το πρόσωπο του, για το μέλλον του συλλόγου, αλλά και για τη νίκη-πρόκριση επί της Καλλονής για το Κύπελλο

Αναλυτικά η συνέντευξη του Κώστα Σταυροθανασόπουλου στο
scorernews.gr: λο.

-Κώστα πριν λίγο μέρες υπέγραψες το επαγγελματικό σου συμβόλαιο με τον Πανιώνιο και πολύ άμεσα έπαιξες και τα πρώτα σου επίσημα παιχνίδια…

«Είμαι πολύ χαρούμενος, διότι είναι μια καινούρια αρχή στην ποδοσφαιρική μου καριέρα. Αποτελεί μεγάλη τιμή και χαρά για μένα να βρίσκομαι σε έναν τόσο μεγάλο και ιστορικό σύλλογο όπως είναι ο Πανιώνιος. Σίγουρα οι απαιτήσεις ανεβαίνουν, υπάρχει μεγαλύτερη πίεση λογά της ανταγωνιστικότητας. Ελπίζω και εγώ με τον τρόπο μου να βοηθήσω την ομάδα, όπου με χρειαστεί. Επίσης ο κ. Μάντζιος θεώρησε ότι είμαι έτοιμος και γι’ αυτό το λόγο έπαιξα άμεσα και σε επισήμους αγώνες. Ότι μου ζητηθεί θα το κάνω και πιστεύω να δικαιώσω αυτούς που με επέλεξαν»

-Πες μου πως βιώνεις αυτό που ζεις τον τελευταίο καιρό…

«Σίγουρα το συναίσθημα αυτό είναι ξεχωριστό. Ζω μια φανταστική εμπειρία. Είναι από τις καλύτερες στιγμές που έχω ζήσει τα τελευταία χρόνια, όσον αφορά το ποδόσφαιρο. Από την άλλη όμως δεν μένω εκεί, συνεχίζω, δεν επηρεάζομαι και πρέπει να είμαι προσηλωμένος στην δουλειά μου».

-Πιστεύεις ότι είσαι έτοιμος να αρπάξεις την ευκαιρία από τα μαλλιά;

«Από την δική μου πλευρά κάθε μέρα προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος μάσα από τις προπονήσεις, ώστε να βρίσκομαι σε ένα καλό επίπεδο για να αρπάξω οποιαδήποτε ευκαιρία μου δοθεί. Παρόλα αυτά χρειάζεται υπομονή και επίμονη για την επίτευξη αυτού του στόχου. Εγώ συνεχίζω να δουλεύω, προκειμένου να είμαι έτοιμος γι’ αυτήν την ευκαιρία».

-Πως βλέπεις την κατάσταση στον Πανιώνιο;

«Η ομάδα έχει ένα παρά πολύ καλό κλίμα, το οποίο είναι οικογενειακό. Δουλεύουμε κάθε μέρα σκληρά στην προπόνηση, ώστε να είμαστε έτοιμοι σε κάθε αγώνα και γι’ αυτό θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Μαντζιο και το τεχνικό επιτελείο το όποιο μας στηρίζει καθημερινά μάσα και έξω από την προπόνηση, προκειμένου να βγάλουμε τον καλύτερο μας εαυτό μάσα στο γήπεδο».

-Το μέλλον του Πανιωνίου ποιο πιστεύεις πως θα είναι;

«Το μέλλον καθορίζεται από διαφόρους παράγοντες, αλλά κατά μεγάλο βαθμό θα το καθορίσουμε εμείς μέσα από την δουλεία την όποια κάνουμε. Όπως είπα και πριν, στον προπονητή μας αρέσει να δουλεύει με μικρούς, κάτι που είναι μεγάλο πλεονέκτημα και για μένα και πιστεύουμε στο τέλος να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η ομάδα όπως είδατε έχει μικρό μέσο ορό ηλικίας. Παρά τις δέκα βασικές απουσίες που είχαμε, μέσα σε δυο μέρες καταφέραμε και γίναμε ομάδα ,παίζοντας καλό ποδόσφαιρο και πιστεύω πως μπορούμε να κοιτάξουμε οποιαδήποτε ομάδα στα μάτια. Άρα είμαστε μια ομάδα με μέλλον, η οποία στηρίζει τα δικά της παιδιά και επίσης αυτή η φόρμουλα που χρησιμοποιούμε, πιστεύω θα δημιουργήσει μια σπουδαία και υγιείς ομάδα, η οποία θα τα πάει και τώρα και στο μέλλον πολύ καλά στην Σούπερ Λιγκ. Άλλωστε ένας σύλλογος, όπως είναι ο Πανιώνιος, αξίζει να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο. Είμαι αισιόδοξος».

-Θέλω να μου κάνεις ένα σχόλιο για την πρόκριση σας επί της Καλλονής, αλλά και για την συνέχεια της διοργάνωσης…

«Το μόνο που πρέπει να κρατήσουμε από αυτό το παιχνίδι, είναι η πρόκριση. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, με δύσκολες συνθήκες, όμως συμπεριφερθήκαμε κατάλληλα, ώστε να κερδίσουμε. Όσον αφορά την συνέχεια, πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Έχουμε το Κύπελλο, που είναι μια σπουδαία διοργάνωση. Εμείς θα προσπαθήσουμε να πάμε όσο πιο ψηλά γίνετε στην διοργάνωση. Επίσης ακλουθεί ένα δύσκολο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, το οποίο πρέπει να κερδίσουμε εμείς. Θα κάνουμε την δουλειά μας, ώστε να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε ομάδα και ευελπιστούμε στο καλύτερο».

Συνέντευξη στον Γιώργο Καρμίρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου