ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Ο Παναγιώτης Σαλταμάρας στο panionios.gr

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Πανιωνίου, Παναγιώτης Σαλταμάρας, βρίσκεται τις τελευταίες δύο ημέρες δίπλα στην "κυανέρυθρη" αποστολή στην Μυτιλήνη. Ο κ. Σαλταμάρας, παρακολούθησε τις δύο προπονήσεις του Πανιωνίου στο γήπεδο της Αγίας Μαρίνας και φυσικά μίλησε στο panionios.gr για το πως νιώθει που βρέθηκε τις τελευταίες ημέρες και πάλι κοντά στην Πανιώνια οικογένεια.


Αναλυτικά η συνέντευξή του:

Μετά από τόσα χρόνια βλέπετε και πάλι τον Πανιώνιο από κοντά. Ποια είναι τα συναισθήματα που σας διακατέχουν αυτή την στιγμή;

Οπωσδήποτε συγκίνηση γιατί βλέπω από κοντά την ομάδα που υπηρέτησα τόσα χρόνια. Χαίρομαι που τους έχω και πάλι κοντά μου αυτό το διήμερο και είναι πολύ ευτυχισμένος που είδα και πάλι παλιούς μου συμπαίκτες, όπως είναι ο Αντώνης Μανίκας και ο Νόνι Λίμα, αλλά φυσικά και τον τωρινό προπονητή μας, τον Απόστολο Μάντζιο.

Παρακολουθείται τον Πανιώνιο;

Είμαι οπαδός του Πανιωνίου, ειδικά από τότε που έφυγα το 1983 και πήγα στον Ατρόμητο Αθηνών. Στεναχωριέμαι που αυτή την στιγμή η ομάδα μας είναι σε μία δύσκολη καμπή της ιστορίας της, όμως είναι μεγάλη ομάδα και σίγουρα θα το ξεπεράσει. Πιστεύω ότι ο κόσμος και κάποιοι παλιοί παράγοντες θα σταθούν στο πλευρό της ομάδας και θα βγει από αυτό το αδιέξοδο.

Τι σημαίνει για εσάς Πανιώνιος, έτσι όπως τον έχετε ζήσει και όπως τον βλέπετε τώρα;

Είναι μία μεγάλη ομάδα και μία μεγάλη οικογένεια. Εχώ δέθηκα μαζί της, γιατί όταν έπαιζα στον Πανιώνιο και έβγαινα για βόλτα στην Πλατεία, έπινα καφέ με τους φιλάθλους και εισέπραττα όλη αυτή την αγάπη και την ζεστασιά του κόσμου. Μου λείπει πολύ η Πλατεία και πιστεύω ότι στο άμεσο μέλλον θα μπορέσω να επιστρέψω εκεί για να δω τους παλιούς μου συμπαίκτες, αλλά και καλούς μου φίλους και να θυμηθούμε τα παλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου