ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Η επιστολή απάντηση του Γιώργου Ζερβακάκου στο sentragoal.gr

Ακολουθώ την ποδοσφαιρική ομάδα του Πανιωνίου συνεχώς επί 30 τουλάχιστον έτη σε όλες τις δραστηριότητές της, αγωνιστικές και μη. Μάλιστα ήδη από το έτος 1983, ο τότε πρόεδρος της ΠΑΕ Πανιώνιος Μιχάλης Σταματελάτος, με τίμησε δίδοντάς μου για πρώτη φορά την δυνατότητα να συμμετάσχω διοικητικά στην ομάδα και συγκεκριμένα με την ιδιότητα του Υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων και τύπου. Έκτοτε προσέφερα συνεχώς στον Πανιώνιο ως χορηγός και εξέδιδα την εφημερίδα «Πανιώνιος Κόσμος» (συνεχώς από το έτος 1983). Στη συνέχεια και με την έλευση του κ. Τσακίρη διετέλεσα μεταξύ άλλων μέτοχος και Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Πανιώνιος, ενώ με την σύσταση της Εternal AE δώρισα στην τελευταία τα δικαιώματα έκδοσης του Πανιώνιου Κόσμου.

Περαιτέρω και σε σχέση με όλως προσβλητικό δημοσίευμα που με φωτογραφίζει «ως υπεύθυνο σε Απήλιον και μπουτίκ» και ισχυρίζεται ότι στο διάστημα της πρόσφατης ενασχόλησής μου με τον Πανιώνιο «μετέτρεψα σε πολυτελείας το απλό εξοχικό μου», θα πρέπει, προς προστασία της επαγγελματικής μου τιμής και υπόληψης, της φήμης, του κύρους μου και της εν γένει προσωπικότητάς μου, να διευκρινίσω κατά τρόπο κατηγορηματικό τα κάτωθι:
Είμαι επιχειρηματίας, διευθύνων σύμβουλος πολυεθνικής εταιρείας εγκατεστημένης στην Ελλάδα καθώς και μέτοχος της μητρικής της εταιρείας (εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Γαλλία).

Ευτυχώς, η οικονομική κατάσταση της οικογενείας μου είναι τέτοια που δύναμαι όλα αυτά τα χρόνια να προσφέρω με ποικίλους τρόπους στον Πανιώνιο και όχι να βιοπορίζομαι από αυτόν. Ειδικώς και σε σχέση με τη δήθεν πολυτελή εξοχική μου κατοικία, αποκαθιστώντας την αλήθεια, διευκρινίζω ότι πρόκειται για την μόνιμη κατοικία μου, την οποία απέκτησα δια αγοράς πολύ πριν την πρόσφατη ενασχόλησή μου με τον Πανιώνιο και συγκεκριμένα κατά το έτος 2005.

Σε κάθε περίπτωση παραμένω στη διάθεση οποιουδήποτε- φιλάθλου του Πανιωνίου και μη- για την προέλευση των εισοδημάτων μου καθώς και για το κατά πόσο έχω «βάλει» ή έχω «βγάλει» από τον Πανιώνιο.

Στη συνέχεια και αναφορικά με σαφείς υπαινιγμούς του εν λόγω δημοσιεύματος περί προσπάθειας υπονόμευσης της εύρυθμης λειτουργίας της ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ με δήθεν εξαργυρώσεις παραιτήσεων της γραμματέως και στελέχους της, οφείλω κάνω γνωστά τα κάτωθι:

Η ΠΑΕ Πανιώνιος κατά τον χρόνο της αλλαγής του ιδιοκτησιακού καθεστώτος διέθετε δύο γραμματείς, την κα Λαμπράκου και την κα Βλάχου. Η κα Βλάχου απελύθη ενώ η κα Λαμπράκου παραιτήθηκε για προσωπικούς λόγους. Πλην όμως στην ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ μέχρι και προ 10 ημερών ουδεμία εξ αυτών είχε αντικατασταθεί, γεγονός που καταδεικνύει ότι η μη ύπαρξη γραμματέα στον Πανιώνιο όχι μόνο δεν υπονομεύθηκε, αλλά αποτέλεσε απόφαση και
συνειδητή επιλογή της παρούσας διοίκησης.

Επιπλέον και αναφορικά με το πρώην στέλεχος της ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ, τον Θοδωρή Κοκκινάκη, μέλος πανιώνιας οικογένειας, διευκρινίζω ότι παραιτήθηκε για αμιγώς επαγγελματικούς λόγους και μέχρι σήμερα δεν έχει αντικατασταθεί.
Τέλος, συνεχίζω σε κάθε περίπτωση να μην κατανοώ γιατί κάποιος επιλέγει αυτή την κρίσιμη χρονική στιγμή για τον Πανιώνιο να επιδίδεται σε «κυνήγι μαγισσών», ενώ αντιθέτως δεν διερωτάται για ποιόν λόγο ξαφνικά εργαζόμενοι επί σειρά ετών στον Πανιώνιο οδηγήθηκαν είτε σε παραίτηση είτε σε απόλυση;;;

Γιώργος Ζερβάκακος

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ:

Προς άρση οποιασδήποτε παρεξήγησης, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπήρχε η παραμικρή πρόθεση προσωπικής επίθεσης και πολύ περισσότερο προσβολής της επαγγελματικής υπόληψης του κ. Ζερβακάκου.

Διευκρινίζω επίσης ότι δεν υπήρχε καμία υπαινικτική διάθεση είτε σε προσπάθεια υπονόμευσης της εύρυθμης λειτουργίας της ΠΑΕ Πανιώνιος είτε σε σχέση βιοπορισμού ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Αν δημιουργήθηκαν τέτοιου είδους εντυπώσεις, αυτό προφανώς οφείλεται σε εσφαλμένη διατύπωση του δημοσιεύματος και, σε καμία περίπτωση, σε πρόθεση.

ΜΙΧΑΛΗΣ Κ. ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου