ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Σιδεράκης: «Ακόμα καλύτεροι στη συνέχεια»

Εξαιρετικές εντυπώσεις άφησε ο νεοαποκτηθείς τερματοφύλακας του Πανιωνίου, Γιάννης Σιδεράκης, στο χθεσινό (06/08) φιλικό των «κυανέρυθρων» με τον ΠΑΣ Γιάννινα.

Ο 24χρονος γκολκίπερ των «κυανέρυθρων» αγωνίστηκε στο δεύτερο ημίχρονο του παιχνιδιού με τους Ηπειρώτες, πραγματοποιώντας αρκετές σωτήριες επεμβάσεις για την ομάδα του, ενώ απέκρουσε και πέναλτι του Μπακαγιόκο.

Το Οnsports επικοινώνησε με τον ταλαντούχο πορτιέρο, ο οποίος αρχικά μίλησε για την εικόνα του Πανιωνίου στο ματς με τον ΠΑΣ, λέγοντας πως οι ποδοσφαιριστές των «κυθανέρυθρων» σιγά-σιγά βρίσκουν τα πατήματα τους.

«Η ομάδα πήγε πολύ καλά. Σιγά-σιγά βρίσκουμε τα πατήματα μας μέσα στο γήπεδο και δένουμε σαν ομάδα. Σίγουρα θα βοηθήσουν και οι καινούργιες προσθήκες που έρχονται και πιστεύω πως θα συνεχώς θα βελτιωνόμαστε και στη συνέχεια θα είμαστε ακόμα καλύτεροι ενόψει και της νέας σεζόν».

Στη συνέχεια, μίλησε και για την δική του εμφάνιση: «Είμαι ικανοποιημένος από την εμφάνιση μου. Βέβαια αν δεν έμπαινε και το γκολ στο τέλους του αγώνα θα ήταν όλα καλύτερα. Το θέμα είναι ότι η ομάδα βελτιώνεται και αυτό έχει σημασία».

Αναφερόμενος στον ανταγωνισμό που υπάρχει στην θέση του τερματοφύλακα, μετά και από την απόκτηση του Δανού Έλεγκααρντ, ο Σιδεράκης τόνισε: «Πιστεύω ότι θα την πάρω την ευκαιρία. Ευελπιστώ πως θα μου δοθούν οι ευκαιρίες από τον προπονητή μου και εγώ θα δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό, ώστε να δείξω τι μπορώ να προσφέρω».

Όσον αφορά την κινητικότητα των «κυανέρυθρων» στο μεταγραφικό κομμάτι, είπε: «Θεωρώ πως ξημερώνει ένα καινούργιο αύριο για τον Πανιώνιο και πιστεύω πως θα εξελιχθούν θετικά όλα τα θέματα σε όλους τους τομείς. Υπάρχει διάθεση από την διοίκηση του Πανιωνίου να βοηθήσει την ομάδα και όλα θα πάνε ακόμα καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου