ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Ο θλιβερός Μιράλης...

«Είμαι Ολυμπιακός. Ήθελα και θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό όμως δεν ήταν μία απόφαση που θα έπαιρνα εγώ. Την Παρασκευή στις 23:30 έγινε επίθεση στο σπίτι μου με μολότοφ από άγνωστους. Δεν θέλω να πιστεύω ότι μπορεί αυτά τα άτομα να ήταν Ολυμπιακοί. Από τον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό μου φέρθηκαν άψογα. Η πρόταση που μου έκαναν ήταν καλύτερη οικονομικά όμως την τύχη μου κρατούσε ο Πανιώνιος. Όπου με έστελνε εκεί θα πήγαινε δε μπορούσε να γίνει κάτι άλλο». Αυτά και άλλα πολλά νόστιμα δήλωσε ο Ανδρέας Μιράλης, που ανδρώθηκε στον Πανιώνιο. Πόσο θλιβερός μπορεί να γίνει ένας άνθρωπος για τα λεφτά; Πόσο;

3 σχόλια: