ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Λιανός: «Απέτυχε παταγωδώς ο Βεντούρης»

Για παταγώδη αποτυχία από πλευράς του Γεράσιμου Βεντούρη να προχωρήσει στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ Πανιώνιος στους Κύπριους επενδυτές, που είχε ως αποτέλεσμα να ρεζιλευτεί η ομάδα έκανε λόγο ο Ηλίας Λιανός, μιλώντας στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6.

Ο «ισχυρός άνδρας» της ΚΑΕ τόνισε ότι η μόνη λύση για τη βιωσιμότητα της ΠΑΕ είναι η σύσταση ενός νέου ΔΣ που θα αποτελείται από γνήσιους Πανιώνιους και οι οποίοι όμως θα έχουν τις νομικές και οικονομικές γνώσεις για να… συμμαζέψουν την κατάσταση. Σε αυτή την προσπάθεια ξεκαθάρισε ότι είναι διατεθειμένος να είναι αρωγός ξεκαθαρίζοντας όμως ότι δεν είναι σε θέση να καλύψει το οικονομικό έλλειμμα που υπάρχει.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ηλία Λιανού στους 94,6:

Για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον Πανιώνιο:

«Έβλεπα ότι ο Πανιώνιος ρεζιλεύεται και τώρα μετά τα χθεσινά γεγονότα και επεισόδια και σχεδόν συμπλοκές που είχαμε, θα σας πω την δική μου θέση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι άνθρωποι του επιπέδου του κ. Βεντούρη είναι δυνατό να συνομιλούν μπρος και πίσω με ανύπαρκτους ανθρώπους χωρίς να έχουμε ένα αποτέλεσμα χειροπιαστό.

Στην όποια σοβαρή διαπραγμάτευση, μπορεί κανείς μετά τις πρώτες δύο συναντήσεις να καταλάβει τι θέλει ο καθένας να κάνει. Αυτό έχει εξελιχθεί σε σίριαλ που διασύρει τον Πανιώνιο. Προφανώς δεν υπάρχουν πραγματικοί επενδυτές. Εγώ δεν ξέρω κανέναν που να θέλει να ανακατευτεί με τον αθλητισμό και να μην θέλει να εμφανιστεί και να πει: εγώ είμαι, αυτή είναι η επιφάνεια μου. Και να του πει αυτός που πουλάει ότι: βάζω τρεις απλούς όρους και δίνω μία διορία. Να υπογραφεί ένα προσύμφωνο όπου ο πωλητής διαβεβαιώνει για την οικονομική κατάσταση και ο αγοραστής λέει ότι θα το ελέγξω εγώ και αν όντως είναι έτσι προχωράμε
.

Για τον χειρισμό του κ. Βεντούρη:

«Ο όλος χειρισμός είναι λάθος και αντιεπαγγελματικός. Ο κ. Βεντούρης δεν πρέπει να ασχοληθεί άλλο με αυτό το θέμα γιατί έχει αποτύχει παταγωδώς. Είναι κοροϊδία».

Για το ποια είναι η λύση τώρα:

«Αυτό που προέχει είναι να σχηματιστεί ένα ΔΣ από ανθρώπους Πανιώνιους, ανεξαρτήτους που να έχουν γνώση νομικών και οικονομικών. Να συμμαζέψουν τα οικονομικά και μετά αυτοί οι άνθρωποι τους οποίους εγώ είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω βάζοντας δικούς μου ανθρώπους, για να γίνει μία καταγραφή της κατάστασης και του ελλείμματος. Να προσφέρω ανθρώπους που δεν είναι σε κανένα άρμα και έχουν την γνώση να βοηθήσουν.

Για το αν είναι διατεθειμένος να συνεισφέρει και να συμμετέχει στα διοικητικά:

« Η απάντηση μου αυτή τη στιγμή είναι ότι με την κατάσταση αυτή στο ελληνικό ποδόσφαιρο εγώ αυτό που μπορώ να κάνω είναι να συνεισφέρω με Πανιώνιους, δικούς μου. Αν το μέγεθος του ελλείμματος είναι τρία εκατομμύρια και δεν μπορούμε να το μαζέψουμε, δεν είμαι διατεθειμένος να βάλω τρία εκατομμύρια. Μπορούμε όμως και εγώ και ο κ. Τσακίρης σαν συνεισφέρουμε να μαζευτεί η κατάσταση».

Για το έλλειμμα της ΠΑΕ:

«Εκτιμώ ότι είναι μεγαλύτερο το έλλειμμα από ότι φαίνεται. Δεν μου αρέσει να ακούω για να συναντήσεις παραγόντων με άλλους μεγαλοπαράγοντες ώστε να σωθεί ο Πανιώνιος. Ωστόσο, σώθηκε η ομάδα και αυτό τους το αναγνωρίζω αλλά δεν σημαίνει ότι είναι καλά όσα έγιναν το τελευταίο διάστημα».

Για τους επενδυτές που ακούστηκαν μέχρι τώρα:

«Τα άτομα αυτά που ακούγονται και τα ονόματα τα έχω συναντήσει στην τραπεζική μου καριέρα και δεν μου είχαν εμπνεύσει καμία εμπιστοσύνη. Στην Κύπρο λόγω δουλειάς ξέρω την κατάσταση και κάποιες οικογένειες που ακούστηκαν, ήμουν σίγουρος ότι αποκλείεται να συμμετέχουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου