ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

«Λάθος επιλογή η παραίτηση»

Την πρόθεση του να παραμείνει στον Πανιώνιο, αν και εφόσον βρεθεί άκρη και η ομάδα μπορεί να δουλέψει για τη νέα σεζόν, εξέφρασε ο Τάκης Λεμονής μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. Ο Έλληνας τεχνικός τόνισε πως η λύση της παραίτησης είναι μια κακή επιλογή, ενώ ξεκαθάρισε πως σύντομα θα έχει νέο ραντεβού με τον Γεράσιμο Βεντούρη, προκειμένου να μιλήσουν για το μέλλον, τόσο του ίδιου αλλά και του συλλόγου.

«Αυτή την στιγμή πάω στην προπόνηση, μετά θα έχω συνάντηση με τον κ. Βεντούρη, καθώς πρέπει να ξεκαθαρίσουν πολλά. Έχω μια αίσθηση ότι σε μια τόσο δύσκολη στιγμή θα είναι λάθος να παραιτηθώ. Ίσως αν περάσει κάποιο διάστημα να γίνει. Το έχω σκεφτεί αλλά σε τέτοιες στιγμές είναι λάθος η παραίτηση», τόνισε αρχικά.

«Αυτό που έγινε την περασμένη χρονιά ήταν θαύμα. Δεν οφείλεται μόνο σε μένα. Έγινε προσπάθεια από όλους. Έχω την αίσθηση ότι όλα ξεχάστηκαν. Ο μόνος λόγος που βγαίνω να μιλήσω είναι ότι όλοι έχουν μιλήσει μέσα από τον Πανιώνιο. Κάνω έκκληση σε όλους να κάτσουν να σκεφτούν ότι είμαστε στην ένατη μέρα της προετοιμασίας το ρόστερ αποτελείται από την ομάδα Νέων από παίκτες που είναι δανεικοί, εξαφανισμένοι, από κάποιον που έκανε προσφυγή και από κάποιους που συζητάμε για να μείνουν ελεύθεροι. Αν σκεφτούν όλοι την κατάστασης θα πρέπει να ενεργήσουν για το καλό του Πανιωνίου».

«Δεν θέλω να μιλήσω για κάποια πράγματα. Έχω πολλά να πω αλλά δεν είναι κατάλληλη η στιγμή. Χρειάζεται πράξεις και όχι λόγια. Έχουμε ξεκινήσει και δουλεύουμε πολύ σωστά αλλά αυτά μας κλονίζουν. Ελπίζω να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση. Θα μιλήσω με τον Πρόεδρο για το μέλλον μου, άκουσα για κάποιο πλάνο του κ. Βεντούρη. Αν τηρηθούν οι προϋποθέσεις να συνεχίσω και εγώ στον Πανιώνιο», είπε τονίζοντας και πάλι την επιθυμία του να συνεχίσει.

Το κυριότερο πρόβλημα αυτή την στιγμή είναι το ρόστερ: «Σας έθεσα ένα θέμα πολύ σοβαρό. Το ρόστερ της ομάδας. Έχουν γίνει συζητήσεις με παίκτες αλλά ποιοι θα έρθουν από τους παίκτες με τα όσα συμβαίνουν; Κανείς δεν πρόκειται να έρθει. Αυτό που έχω ζητήσει είναι το πώς θα οργανώσουμε την ομάδα. Έχουμε μπλέξει σε έναν αγώνα συζητήσεων και προσωπικών αντιπαραθέσεων μέσα στην ομάδα».

Ερωτηθείς για το αν άσκησε βέτο ζητώντας να μεταβιβαστούν οι μετοχές στους Κύπριους, τόνισε: «Αυτό το εμφάνισε κάποιος άνθρωπος από τον Πανιώνιο. Ποτέ δεν έθεσα τέτοιο ζήτημα. Υπάρχει ένα πλάνο Β αλλά πρέπει να δουλέψει κάτω από προϋποθέσεις. Ξέρω πως είμαι σε μια ομάδα, έχω κάνει περίπου δύο μήνες μόνο δουλειές. Δουλεύω μόνο για την επόμενη χρονιά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό και γιατί βγαίνει προς τα έξω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου