ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

"Eίναι τιμή μου να είμαι ένας από τους αρχηγούς του Πανιωνίου"

Ο Ανδρέας Σάμαρης, μίλησε στο panionios.gr για την πορεία της προετοιμασίας της ομάδας, για την ανάδειξή του ως αρχηγός και για το πως περιμένει τόσο αυτός, όσο και οι συμπαίκτες του το νέο πρωτάθλημα.

Αναλυτικά η συνέντευξή του:

-Ανδρέα ολοκληρώνεται το βασικό στάδιο της προετοιμασίας και θα θέλαμε το σχόλιό σου για την δουλειά που έχετε κάνει.

-Εχουμε δουλέψει πάρα πολύ καλά από την αρχή της προετοιμασίας μέχρι το τέλος της. Ολα τα παιδιά έχουμε δώσει τον καλύτερό μας εαυτό και μέσα από αυτή τη δουλειά θα φτιάξουμε ένα πολύ δυνατό σύνολο. Παράλληλα η ομάδα, σύμφωνα με τις οδηγίες του προπονητή μας, χτίζει και νοοτροπία νικητή.

-Ο Πανιώνιος φέτος έχει στο δυναμικό του και έμπειρους παίκτες, αλλά και νέους. Εχει γίνει το λεγόμενο "πάντρεμα";

-Η ομάδα διαθέτει κάποιους έμπειρους παίκτες και με την όρεξη για δουλειά και τη δίψα για διάκριση των νέων, έχει φτιαχτεί ένα δυνατό σύνολο. Αυτό φάνηκε και στα φιλικά παιχνίδια όπου σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι πήγαμε καλά. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μιλάμε για παιχνίδια προετοιμασίας, αλλά φάνηκε ότι και τακτικά έχουμε καταλάβει τι ακριβώς θέλει ο προπονητής μας και έχουμε φτάσει κοντά στην φιλοσοφία του. Και από πλευράς φυσικής κατάστασης νομίζω ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Απομένει να μπούμε στην διαδικασία του πρωταθλήματος για να φανεί και η δουλειά που έχει γίνει. Πρέπει να μείνουμε όπως είμαστε σαν μία οικογένεια, κυρίως στα δύσκολα και όλοι είμαστε αισιόδοξοι και φιλόδοξοι σε τέτοιο βαθμό που σίγουρα θα δίνουμε το 100% για να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι.

-Πλέον στην ομάδα θα έχεις έναν επιπλέον ρόλο, καθώς εκλέχθηκες από τους συμπαίκτες σου στην τετράδα των αρχηγών.

Είναι τιμή μου να είμαι ένας από τους αρχηγούς του Πανιωνίου και ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου που μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία. Θα δίνω μάχες κάθε μέρα για να ανταπεξέλθω στο ρόλο αυτό και να φανώ αντάξιος του. Θεωρώ χρέος μου να βοηθάω πάντα με το σωστό τρόπο τους νεότερους, όσο μπορώ κι εγώ με την μικρή εμπειρία που έχω, να γίνουν καλύτεροι και με τη σειρά τους αυτοί στις επόμενες γενιές να κάνουν το ίδιο. Αυτό άλλωστε είναι ο Πανιώνιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου