ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Πανιωνάρα...

Με τον καλύτερο τρόπο άρχισε ο Ιστορικός τη σεζόν. Με γκολ του Βασίλη Λαμπρόπουλου νίκησε 1-0 τον Αρη. Συγχαρητήρια στους παίκτες και το προπονητικό τημ.
Πανιώνιος (Δημήτρης Ελευθερόπουλος): Γιαννακόπουλος, Σπυρόπουλος, Κουλουχέρης, Λαμπρόπουλος, Κούρος, Ρόβας, Γουνδουλάκης, Μενδρινός (67' Ανδράλας), Ντούνης (61' Οκόγιε), Αραβίδης, Καμπάνταης 
 
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

"Ικανοποιημένος από τη νίκη του Πανιώνιου στο ντεμπούτο ως προπονητής δήλωσε ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος ο οποίος έδωσε τα εύσημα στους παίκτες του μετά τη λήξη του αγώνα με τον Άρη.

«Πήραμε τη νίκη και είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό. Προσπαθήσαμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και μέχρι ένα σημείο τα καταφέραμε. Τα παιδιά δουλεύουν υπό πολύ δύσκολες συνθήκες, έκαναν απίστευτη προετοιμασία και έχουν επιδείξει μεγάλο χαρακτήρα», τόνισε και πρόσθεσε…

«Είμαι τυχερός που βρίσκομαι στον πάγκο και κάνω κάτι που μου αρέσει πολύ. Το θέμα είναι να μπορέσω στη συνέχεια να δώσω τα φώτα μου σε αυτά τα παιδιά, ώστε να κάνουν μια καλή καριέρα. Τα συγχαρητήρια πρέπει να δοθούν σε αυτούς και όχι σε εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου