ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Υπέγραψε ο Γιώργος Πετκάκης

Η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Δημήτρη Πετκάκη. Ο 28χρονος αμυντικός, παρουσία του προέδρου Γεράσιμου Βεντούρη, υπέγραψε την Τετάρτη συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών.

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε στο panionios.gr: "Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον Πανιώνιο. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, προκειμένου η ομάδα να πετύχει τους στόχους της την νέα περίοδο. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση, αλλά και την τεχνική ηγεσία που με εμπιστεύθηκαν και υπόσχομαι από την πλευρά μου ότι θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τις προσδοκίες τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου