ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

«Είχαμε ανάγκη τη νίκη»

Ευχαριστημένος από το γεγονός ότι ο Πανιώνιος πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε κόντρα στην Δόξα Δράμας και ικανοποιημένος από το γκολ που πέτυχε εμφανίστηκε ο Βιτορίνο Αντούνες. Ο Πορτογάλος άσος των «κυανέρυθρων» αφιέρωσε το τέρμα στην οικογένεια του ενώ τόνισε πως θα κάνει τα πάντα για να φτάσουν στους στόχους τους οι Νεοσμυρνιώτες.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αντούνες:

«Ήταν πολύ σημαντικό παιχνίδι. Χρειαζόμασταν τη νίκη σήμερα κόντρα στη Δόξα. Κατάφερα να πετύχω το πρώτο γκολ της ομάδας και είμαι ευχαριστημένος που πήραμε τους τρεις βαθμούς γιατι τους είχαμε ανάγκη.

Στην Πάσος Φερέιρα είχα πετύχει δυο γκολ από φάουλ. Μπορώ να προσφέρω και θα δώσω ό,τι έχω. Νιώθω καλύτερα από πλευράς φυσικής κατάστασης, έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και μπορώ να προσφέρω περισσότερο».

Το γκολ το αφιερώνω στη γυναίκα μου και στο γιο μου. Παίρνω δύναμη από αυτούς. Σκέφτομαι μόνο τον Πανιώνιο και το πως θα παραμείνουμε στην κατηγορία. Θέλω να πάνε όλα καλά και βλέπουμε στο τέλος».

ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ Κλειδί για την πορεία της αναμέτρησης χαρακτήρισε το γκολ του Αντούνες, ο Κώστας Μενδρινός, μετά τη νίκη του Πανιωνίου, επί της Δόξας Δράμας. Ο έμπειρος μέσος τόνισε πως τα πράγματα είναι πολύ ρευστά από εδώ και πέρα, ενώ σχολίασε και την βαθμολογία.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μενδρινού:

«Ήταν σημαντικό το γρήγορο γκολ που πετύχαμε. Απ' όσο έχω δει τα παιχνίδια της Δόξας κανείς δεν την έχει κερδίσει εύκολα. Αυτό ήταν το κλειδί του αγώνα. Βλέπουμε κάθε Κυριακή ότι η βαθμολογία είναι... καρμανιόλα. Κάθε παιχνίδι το βλέπουμε ξεχωριστά και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο», δήλωσε ο μέσος του Πανιωνίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου