ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ & ΜΠΛΕ. ΕΓΚΥΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 122 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Συνένετυξη του Zoran Iovanovici

Παγκόσμιο κύπελλο δεν έχουμε μόνο στους αγωνιστικούς χώρους αλλά και στις ποδοσφαιρικές εμφανίσεις. Στην κατασκευή και στον σχεδιασμό εμφανίσεων, το mockup ( ή mock-up ), είναι ένα πρότυπο ενός σχεδίου σε ορισμένη κλίμακα, που χρησιμοποιείται ανάλογα με την περίσταση: άλλοτε για επίδειξη, άλλοτε για την αξιολόγηση ενός σχεδίου ή ακόμα και την προώθηση του τελικού σχεδίου προς εφαρμογή. Έχουμε την χαρά να σας παρουσιάσουμε τον Zoran Iovanovici, νικητή του Copa Do Mundo de Mockups που οργανώθηκε από την διεθνή κοινότητα σχεδιαστών ποδοσφαιρικών εμφανίσεων (Mockups de Camisas de Futebol). Η πραγματικά ωραία και εντυπωσιακή αυτή κοινότητα έχει παγκόσμια απήχηση και για τον Zoran αποτελεί μια ευχάριστη απασχόληση που τον φέρνει σε επαφή με φίλους από όλα τα μέρη του Πλανήτη: οι αιτήσεις που δέχεται για την δημιουργία μιας «φανταστικής εμφάνισης» είναι αμέτρητες. Θα δούμε μερικά δείγματα από την δουλειά του τα οποία δημοσιεύονται για 1η φορά – αποκλειστικά σχεδιασμένα για τους φίλους του Πανιωνίου, θα διαβάσουμε μερικά αποσπάσματα από την συνέντευξη του στο Mockup Magazine της Βραζιλίας μαζί με απαντήσεις του στα δικά μας ερωτήματα. Το πιο αξιοσημείωτο; Ο Zoran δηλώνει οπαδός του Πανιωνίου.

Θα θέλαμε να μας πεις μερικά λόγια για τον εαυτό σου, για τους αναγνώστες του Πανιώνιου Κόσμου.

Καλημέρα σε όλους τους φίλους του Πανιωνίου, το όνομα μου είναι Zoran, είμαι 37 ετών και το ποδόσφαιρο είναι κομμάτι της ζωής μου. Αγαπώ να σχεδιάζω ποδοσφαιρικές εμφανίσεις. Η μουσική είναι επίσης πολύ σημαντική για μένα, αλλά οι προτεραιότητές μου στη ζωή είναι η σύζυγός μου και η 5 ετών κόρη μου Maia.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα ;

Από μικρός υποστήριζα τον Ερυθρό Αστέρα Βελιγραδίου αλλά από τις αρχές της δεκαετίας του ΄90, η αγαπημένη μου ομάδα είναι η Manchester United. Στην πόλη που ζω σήμερα (Τιμισοάρα – Ρουμανία) υποστηρίζω την Poli Timisoara. Ο Πανιώνιος με έχει κατακτήσει πρόσφατα.

Υπάρχει οποιαδήποτε επιρροή της οικογένειάς σας για την επιλογή της αγαπημένης ομάδας;

Ο πατέρας μου και ο παππούς μου υποστήριζαν τον Ερυθρό Αστέρα και με επηρέασαν πολύ, αλλά δεν λυπάμαι για την επιλογή μου επειδή ο Ερυθρός Αστέρας μου έδωσε πολλές ευχάριστες στιγμές.

Στην Ελλάδα ποιες είναι οι οπαδικές σου προτιμήσεις ;

Μου αρέσουν οι Ελληνικές ομάδες (όταν δεν αγωνίζονται με κάποια από τις πολύ αγαπημένες μου) για το μαχητικό τους πνεύμα αλλά και για τους οπαδούς τους. Έγινα Πανιώνιος γιατί ο μοναδικός μου φίλος στην Ελλάδα είναι οπαδός του Ιστορικού και δεν σας κρύβω ότι είμαι πολύ χαρούμενος για την επιλογή μου.

Γνωρίζεις κάτι για το Ελληνικό ποδόσφαιρο ή για την Ιστορία του Πανιωνίου ; Υπάρχει κάτι που σου έκανε εντύπωση ;

Γενικότερα έχω ακούσει αρκετά για τους Ελληνικούς συλλόγους, ίσως επειδή προβάλλονται συχνά στην τηλεόραση και τα media της πρώην Γιουγκοσλαβίας. Οι δημοσιογράφοι παρακολουθούν αρκετά στενά παίκτες και προπονητές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και έτσι έχουμε μια αρκετά καλή ενημέρωση. Το τελευταίο διάστημα είχα την ευκαιρία να διαβάσω για την Ιστορία του Πανιωνίου και οφείλω να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα. Ο σύλλογος με την διαδρομή του αποτελεί παράδειγμα για τους ανθρώπους, για το πόσο σημαντικός είναι ο αθλητισμός και πώς μπορεί ο αθλητισμός να κερδίσει όλα τα εμπόδια. Εντυπωσιάστηκα για το πόσο σημαντική ήταν η ταυτότητα τον ανθρώπων που έφεραν τον Πανιώνιο στην Αθήνα μετά την καταστροφή, μέσα από τόσες δυσκολίες.

Πότε άρχισε το ενδιαφέρον σου για τις εμφανίσεις των ποδοσφαιρικών ομάδων ;

Από τότε που ήμουν παιδάκι αγάπησα το ποδόσφαιρο, και σαν άθληση αλλά και σαν θέαμα. Ήμουν σε θέση να αναγνωρίσω σχεδόν κάθε ομάδα που έβλεπα στην τηλεόραση από τις εμφανίσεις που φορούσαν. Εκείνη την εποχή, ήμασταν κάτω από κομμουνιστικό καθεστώς και δεν είχαμε πολλές επιλογές. Παίρναμε τα περιοδικά ποδοσφαίρου από τις γειτονικές χώρες ή από τους φίλους μας στην Ευρώπη. Όταν είχαμε το Kicker (από τη Γερμανία) ή το Onze (από τη Γαλλία) γιορτάζαμε σαν να είχαμε διακοπές. Επίσης αγοράζαμε το περιοδικό Tempo από τη Σερβία και κατορθώναμε έτσι να κρατήσουμε την επαφή μας με τον κόσμο του ποδοσφαίρου.

Πότε και για πιο λόγο άρχισες να σχεδιάζεις εμφανίσεις ομάδων (mockups) ;

Άρχισα να σχεδιάζω εμφανίσεις όταν ήμουν 7-8 χρονών. Τα σχέδιά μου ήταν φοβερά στην αρχή και μια ημέρα είδα μια διαφήμιση για παρουσιάσεις εμφανίσεων στο οπισθόφυλλο του περιοδικού Kicker. Παρουσίαζαν τις εμφανίσεις της Dortmund, της Münchengladbach και της 1FC Köln (εάν δεν κάνω λάθος). Αυτός ήταν ένας σπινθήρας που πυροδότησε τη φαντασία μου. Από τότε άρχισα να σχεδιάζω κάθε εμφάνιση που έβλεπα στην τηλεόραση ή στα ποδοσφαιρικά περιοδικά. Μια ημέρα δημιούργησα μια φανταστική ποδοσφαιρική ένωση με 18-20 ομάδες και σχεδίαζα τις εμφανίσεις τους (mockups) για πολλά χρόνια. Υπάρχουν εκατοντάδες από εκείνα τα σχέδια και ακόμη μέχρι σήμερα εμπνέομαι από αυτά.

Είσαι παράλληλα και συλλέκτης ποδοσφαιρικών εμφανίσεων ;

Έχω μερικές εμφανίσεις αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου συλλέκτη. Θα αναφέρω μόνο τις αγαπημένες μου: δύο εμφανίσεις της Manchester United, δύο του Πανιωνίου Γ.Σ.Σ. και μια της Real Madrid.

Πιο ήταν το 1ο απόκτημα της συλλογής σου και ποιό το πιο σημαντικό ;

Δεν νομίζω ότι μπορούμε να μιλήσουμε για συλλογή. Στη Ρουμανία μία εμφάνιση είναι πολύ ακριβή και δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε ομάδες. Πριν από δέκα χρόνια ήταν δύσκολο να βρεις στην αγορά ποδοσφαιρικές εμφανίσεις. Η 1η μου εμφάνιση ήταν της Ιταλίας (Puma) . Η πιο σημαντική για μένα είναι της Manchester United (home kit) την οποία φόρεσα στον τελικό του Champions League πριν από 2 χρόνια


Στη χώρα σου υπάρχουν πολλοί φανατικοί οπαδοί των mockups ;

Στη χώρα μου είμαι ο μοναδικός… αστειεύομαι. Ξέρω τουλάχιστον έναν, τον αδελφό μου αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί. Ξέρω ότι ανήκω σε μία κοινότητα που συνεργάζεται με τη Ρουμανική Λίγκα για τη FIFA και τη σειρά P.E.S. Εκεί θα βρείτε αρκετούς φανατικούς του είδους (mockupeiros) στα σίγουρα. Επίσης στο blog μου (http://footballkitsdesign.blogspot.com/) έχω μερικούς πιστούς οπαδούς από τη Ρουμανία.

Όταν δημιουργείς μία εμφάνιση, αυτή αντανακλά σε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία ή στυλ εμφάνισης ;

Έχω πολλές ποδοσφαιρικές εμφανίσεις στο μυαλό μου και αναπόφευκτα αυτό επηρεάζει την εργασία μου. Μερικές φορές σχεδιάζω μια κλασική εμφάνιση της Adidas και άλλοτε κάτι το ασυνήθιστο. Στις περισσότερες περιπτώσεις ξέρω την ομάδα και κάποια στοιχεία από την ιστορία της και προσπαθώ να προσαρμόσω το σχέδιο με βάση αυτά τα δεδομένα. Επίσης το στυλ αλλάζει από χώρα σε χώρα και προσπαθώ να λάβω υπόψη αυτά τα πράγματα.

Άρα ένας σύλλογος όπως ο Πανιώνιος με 120 χρόνια Ιστορίας θα πρέπει να σε ταλαιπώρησε στο να συγκεντρώσεις στοιχεία, είναι και η γλώσσα ένα μεγάλο εμπόδιο.

Όταν ένας σύλλογος γιορτάζει 120 χρόνια ύπαρξης, η πιο κατάλληλη εμφάνιση θα πρέπει να βασίζεται σε ένα παλιό στυλ εμφάνισης. Πολλά σχέδια συλλόγων που γιορτάζουν εκατονταετηρίδα, έχουν συνήθως λαιμόκοψη με κορδόνια ή είναι σαν πουκάμισα με γιακά, κάπως έτσι ξεκίνησαν οι εμφανίσεις στην αρχή της ποδοσφαιρικής Ιστορίας. Θεωρώ ότι η επιστροφή στις ρίζες που και που είναι πολύ καλό βήμα. Η γλώσσα είναι ένα μεγάλο εμπόδιο για να συλλέξεις πληροφορίες για έναν Ελληνικό σύλλογο διότι τα περισσότερα site είναι γραμμένα στα Ελληνικά. Είχα όμως βοήθεια από τον φίλο μου στην Ελλάδα και έτσι είχα στα χέρια μου στοιχεία, εικόνες γύρω από την ιστορία του Πανιωνίου.

Ποιο λογότυπο αθλητικής εταιρείας χρησιμοποιείς περισσότερο στα σχέδια σου και γιατί ;

Νομίζω το λογότυπο της Adidas συναντιέται αρκετά συχνά στα σχέδιά μου. Ίσως επειδή φοριέται από τους περισσότερους και τους πιο γνωστούς συλλόγους στον κόσμο αλλά και τις Εθνικές ομάδες. Όταν έφτιαξα τις εμφανίσεις για τις 32 ομάδες του Παγκοσμίου Κυπέλλου, οι 12 από τις Εθνικές ομάδες φορούσαν Αdidas. Πολλές από τις εμφανίσεις που μου ζητάνε να φτιάξω είναι για ομάδες που τις ντύνει η Αdidas.

Ο Πανιώνιος φορούσε Αdidas το 1979 όταν κέρδισε το κύπελλο Ελλάδος, μία αρκετά καλή εμφάνιση.

Είδα αρκετές φωτογραφίες από εκείνη την περίοδο και η συγκεκριμένη εμφάνιση ήταν απλά κομψή, ειδικά για εκείνη την εποχή που χαρακτηρίζεται από απλότητα στα σχέδια.

Ποια θεωρείς την πιο όμορφη δουλειά σου ;

Είναι δύσκολο να πω. Σπάνια όταν φτιάχνω κάτι δεν μου αρέσει. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις εμφανίσεις που έφτιαξα για τις 32 ομάδες του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Περισσότερο όμως μου αρέσει ένα παλιό σχέδιο το οποίο σχεδίασα σε χαρτί και δεν το έχω δημοσιεύσει ακόμα. Είναι μία από τις παλαιότερες φανταστικές μου εμφανίσεις ομάδων.

Τι σχεδιαστικά προγράμματα χρησιμοποιείς για τις δημιουργίες σου ;

Κυρίως δουλεύω σε Photoshop για την ψηφιακή αναπαραγωγή των σκίτσων μου. Όταν πρωτοξεκίνησα χρησιμοποιούσα το MS Paint αλλά τα σχέδια δεν είχαν καλή απεικόνιση και έτσι σταμάτησα να σχεδιάζω για σχεδόν 2 χρόνια. Μία μέρα ξεκίνησα πάλι να σχεδιάζω χρησιμοποιώντας άλλα σχεδιαστικά προγράμματα. Μου αρέσει περισσότερο να δουλεύω στο Photoshop γιατί σαν παρουσίαση παίρνω το αποτέλεσμα που με ικανοποιεί.

Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στη διαδικασία δημιουργίας μιας εμφάνισης ;

Στη δική μου περίπτωση το πιο σημαντικό είναι το 1ο σκίτσο που θα κάνω στο χαρτί. Αυτό αποτελεί και την γέννηση για την πραγματοποίηση κάθε ιδέας μου.

Μετά την επιτυχία σου να κατακτήσεις το παγκόσμιο πρωτάθλημα σχεδιαστών mockups, αισθάνεσαι περισσότερη πίεση ;

Αισθάνθηκα περισσότερη πίεση κατά την διάρκεια του διαγωνισμού. Είχα λίγο χρόνο για να σχεδιάσω τις εμφανίσεις - ειδικά για τον τελικό μόνο δύο ημέρες. Για καλή μου τύχη είχα ήδη κάνει κάποια προεργασία και για τις 32 ομάδες και απλά έπρεπε να τις βελτιώσω και να τις προσαρμόσω στο ζητούμενο πρότυπο του διαγωνισμού. Φυσικά θα αισθανθώ κάποια πίεση στον επόμενο διαγωνισμό γιατί μεγαλώνουν και οι απαιτήσεις του κόσμου που περιμένουν περισσότερα από εμένα. Αυτό όμως λειτουργεί θετικά και θα προσπαθήσω για το καλύτερο για να μην τους απογοητεύσω.

Έχεις σκεφτεί να σχεδιάσεις εμφάνιση για κάποιο άλλο άθλημα όπως basket ή ακόμα και για πολεμικές τέχνες ;

Είχα κάνει κάποιες προσπάθειες στο παρελθόν αλλά μόνο για πλάκα ή μάλλον προσπαθώντας να κάνω κάτι διαφορετικό για αλλαγή. Έκανα κάποια σχέδια για Basketball, Hockey, American Football ακόμα και για Baseball. Δεν μου κέντρισαν όμως το ενδιαφέρον όπως συμβαίνει με το Ποδόσφαιρο.

Πιστεύεις ότι μία ωραία εμφάνιση στα μάτια ενός παιδιού είναι ένας σημαντικός λόγος για να υποστηρίξει μία ομάδα ή να του κεντρίσει το ενδιαφέρον ;

Οπωσδήποτε, μου άρεσαν και μου αρέσουν αρκετές ομάδες μόνο και μόνο από ένα ωραίο σχέδιο εμφάνισης ή από έναν ωραίο συνδυασμό χρωμάτων. Πολλές από τις αγαπημένες μου εμφανίσεις έχουν σαν βασικό χρώμα το κόκκινο. Επίσης λειτουργώ και αντίστροφα, δεν συμπαθώ αρκετές ομάδες εξαιτίας ενός άσχημου σχεδίου εμφάνισης ή για έναν περίεργο συνδυασμό χρωμάτων. Επίσης με επηρεάζει και το λογότυπο της κατασκευάστριας εταιρείας.

Έχεις άλλα ενδιαφέροντα εκτός από το να σχεδιάζεις εμφανίσεις ;

Νομίζεις ότι έχω χρόνο για άλλα hobbies ; Προσπαθώ, έπαιζα ποδόσφαιρο σάλας σε ερασιτεχνικό επίπεδο αλλά τον περασμένο χειμώνα υπέφερα από ένα τραυματισμό και σταμάτησα να παίζω. Κυρίως αφιερώνω τον περισσότερο χρόνο μου στην οικογένεια και σε φίλους.

Οικογένεια και φιλία ή χρήματα και δόξα ;

Πως μπορούμε να απολαύσουμε τα χρήματα και την δόξα εάν δεν έχουμε οικογένεια και αληθινούς φίλους να τα μοιραστούμε; Μπορούμε όμως να έχουμε μια όμορφη οικογενειακή ζωή μαζί με τους φίλους μας χωρίς χρήματα και αναγνώριση.

Εάν εργαζόσουν στο δημιουργικό κομμάτι ποδοσφαιρικών εμφανίσεων ενός μεγάλου εμπορικού σήματος, τι θα βελτίωνες και γιατί ;

Νομίζω ότι δεν είμαι ο κατάλληλος για να βελτιώσω κάτι σε μία μεγάλη εμπορική εταιρεία. Πιστεύω ότι πίσω από αυτούς τους κολοσσούς υπάρχει ένας στρατός ανθρώπων που απασχολούνται και που μελετούν την αγορά. Πολλές φορές δεν μας αρέσει η εμφάνιση μιας ομάδας αλλά δεν γνωρίζουμε το σκεπτικό με το οποίο έγινε ή την ιστορία που τυχόν κρύβει. Όλοι μας έχουμε μία διαφορετική άποψη οπότε είναι δύσκολο να ευχαριστήσεις τον καθένα.

Η δουλειά σου βρίσκεται στο διαδίκτυο. Πως προστατεύεις τις δημιουργίες σου από αυτούς που αντιγράφουν τις ιδέες σου ;

Η μόνη μου προστασία είναι να μην εμφανίζω την δουλειά μου. Έχω εκατοντάδες σχέδια αποτυπωμένα σε χαρτί και μόνο μερικοί άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να τα δουν. Τον περασμένο χρόνο αποφάσισα να δείξω την δουλειά μου στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε sites που ασχολούνται με την παρουσίαση αλλά και την σχεδίαση εμφανίσεων. Επιτυγχάνοντας να βελτιώσω την ικανότητα μου στον σχεδιασμό, αρκετοί άνθρωποι με ενθάρρυναν να δημιουργήσω την δική μου σελίδα στο διαδίκτυο και να παρουσιάσω εκεί δείγματα της δουλειάς μου. Αυτός ο δρόμος με βοήθησε να γίνω γνωστός σε όλο τον κόσμο, να γνωρίσω αρκετούς φίλους και να έχω και πολλά αιτήματα για την δημιουργία εμφανίσεων από παντού. Υπάρχουν άνθρωποι που εμπνέονται από την δουλειά μου, δυστυχώς όμως αρκετά από τα σχέδια μου και πρωτότυπες ιδέες μου αντιγράφονται.

Έχεις θυμώσει με κάποιους ανθρώπους που πιστεύεις ότι εκμεταλλεύθηκαν τις ιδέες σου ; Πιθανόν οι ακριβά αμειβόμενοι σχεδιαστές των μεγάλων αθλητικών εταιρειών, κάνουν party όποτε παρουσιάζεις νέες δημιουργίες.

Δεν είμαι σίγουρος, αν συμβαίνει στα αλήθεια το θεωρώ μεγάλη μου τιμή διότι, αυτό σημαίνει ότι η δουλειά μου αξίζει. Δεν συμφωνώ όμως και δεν το βρίσκω σωστό κάποιος να χρησιμοποιεί έτσι απλά την δουλειά ενός άλλου χωρίς να του ανήκει.

Σίγουρα πολλοί αξιόλογοι σχεδιαστές σαν και εσένα, «χάνονται» γιατί δεν έχουν τις κατάλληλες γνωριμίες. Τελικά η αναξιοκρατία είναι χαρακτηριστικό της κάθε σύγχρονης κοινωνίας ;

Είμαι ένας αξιόλογος σχεδιαστής; Νομίζω ότι ο τρόπος που το έθεσες ισχύει σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας. Γνωρίζοντας τον κατάλληλο άτομο, την κατάλληλη στιγμή , μπορεί να αλλάξει σίγουρα την ζωή σου αλλά και τον τρόπο σκέψης. Δεν αισθάνομαι λυπημένος για αυτό που συμβαίνει γύρω μου διότι με έναν διαφορετικό τρόπο ζωής δεν θα γνώριζα την γυναίκα της ζωής μου και δεν θα είχα ότι πολυτιμότερο έχω, την κόρη μου.

Η φετινή εμφάνιση του Πανιωνίου σου φαίνεται ενδιαφέρουσα ;

Είναι καθαρά θέμα γούστου. Δεν είμαι σε θέση να επικρίνω οποιαδήποτε σχέδιο διότι γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσεις ένα σχέδιο, να το προσαρμόσεις σε ένα συγκεκριμένο σύλλογο μαζί με το σήμα του και τον χορηγό. Γνωρίζω αυτό το πρότυπο σχεδίου που χρησιμοποιεί η Diadora σε αρκετούς συλλόγους την τρέχουσα περίοδο. Είναι ένα συμπαθητικό σχέδιο που σίγουρα σηκώνει λίγες βελτιώσεις. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση της προηγούμενης περιόδου ήταν πολύ καλύτερη από αυτή.

Πιστεύεις ότι μια ψηφοφορία για την επιλογή μιας εμφάνισης του συλλόγου, ανάμεσα σε διαγωνιζόμενα σχέδια, θα ήταν το ιδανικότερο για τους οπαδούς κάθε συλλόγου ;

Αρκετοί σύλλογοι της Ευρώπης ζητούν από τους οπαδούς τους να επιλέξουν την εμφάνιση της ομάδας τους μέσω ψηφοφορίας ανάμεσα σε 2 ή 3 σχέδια, αλλά οι επιλογές αυτές προέρχονται από την κατασκευάστρια εταιρεία. Ίσως , εάν οι φίλαθλοι επηρέαζαν με τις δικές τους απόψεις την επιλογή μιας εμφάνισης, να μπορούσαμε να δούμε πρωτότυπες ιδέες και όχι απλά ελάχιστες για εκατοντάδες συλλόγους.

Θα συμμετείχες σε ένα τέτοιο διαγωνισμό; Στην Ελλάδα πάντως κανένας σύλλογος δεν έχει κάνει μια τέτοια διαδικασία, δηλαδή ρωτήσει τους οπαδούς του (και κατ’ επέκταση το αγοραστικό κοινό τους) για το τι θα ήθελαν να φοράει ο αγαπημένος τους σύλλογος.

Οπωσδήποτε θα συμμετείχα, το έχω ήδη κάνει άλλωστε για κάποιους συλλόγους στην Μεγάλη Βρετανία.

Ο Πανιώνιος γιορτάζει φέτος τα 120 χρόνια του. Θα σε ενδιέφερε να συμβάλλεις με τις ιδέες σου και τις ικανότητες σου στη δημιουργία ενός λευκώματος το οποίο θα περιλαμβάνει όλες τις εμφανίσεις του Ιστορικού από την Σμύρνη έως σήμερα ;

Είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα, έχω δει παρόμοια λευκώματα για κάποιους συλλόγους,

όχι απαραίτητα μεγαθήρια αλλά με μεγάλη ιστορία. Είναι ωραίο να βλέπεις την διαχρονική εξέλιξη των εμφανίσεων και το στυλ της κάθε εποχής. Στην δική μου περίπτωση, εγώ ταξιδεύω στον χρόνο βλέποντας μια παλιά εμφάνιση, φαντάζομαι τους παίκτες που φόρεσαν τις εμφανίσεις αυτές και την ιστορία τους, ακόμα και τους αξιοσημείωτους αγώνες που έπαιξαν.

Θα ήθελες να παρακολουθήσεις με την οικογένεια σου ένα παιχνίδι του Πανιωνίου στη Νέα Σμύρνη ;

Γιατί όχι; Ένα όμορφο απόγευμα που θα παίζεται Ευρωπαϊκός αγώνας ( Champions League εύχομαι στο μέλλον ή Europa League) θα είναι αρκετά συναρπαστικό και με όμορφη ατμόσφαιρα. Σίγουρα θέλω να έχω μία τέτοια εμπειρία από τον Πανιώνιο.

Έχεις δει στο διαδίκτυο τα σχέδια για το Νέο Αθλητικό κέντρο που θα φτιάξει (ευχόμαστε σύντομα) ο Πανιώνιος ; Ποια είναι η γνώμη σου;

Ναι, το είδα στο επίσημο site του συλλόγου. Πιστεύω ότι είναι ένα όνειρο που κάθε φίλος του Πανιωνίου θέλει να γίνει αληθινό. Ένα τέτοιο στάδιο μπορεί να προσφέρει περισσότερη ικανοποίηση σε παίκτες και φιλάθλους. Επίσης η εικόνα του συλλόγου θα εκτοξευθεί στα ύψη σε σχέση με άλλα σωματεία.

Τι συμβουλή θα έδινες σε εκείνους που θα ξεκινούσαν τώρα αυτό το hobby;

Να προσπαθήσουν να είναι αυθεντικοί και να απολαμβάνουν αυτό που φτιάχνουν.

Zoran, σε ευχαριστούμε για την τιμή που μας έκανες να μας παρουσιάσεις τις δημιουργίες σου.

Ευχόμαστε ο επίσημος ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ να συνεργαστεί μαζί σου, έτσι ώστε να μπορέσουμε να θαυμάσουμε ξανά τις κυανέρυθρες ιδέες σου.

6 σχόλια:

  1. Η δύο πρώτες εμφανίσεις άπαιχτες.Ειδικά η πρώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι συμφωνώ. Κοίτα ρε γαμώτο τι ωραία πράγματα σχεδίασε ο άνθρωπος και κοίτα τις πυτζάμες και τα τυρκουάζ σωβρακάκια που φοράμε φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο κιντης εκτος απο λαμογια ειναι και κακογουστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και η λευκή είναι φανταστική, Μάκη ανέβασε και την λευκή γρήγορα. Δεν ξέρω αν προσέξατε τις λεπτομέρειες, η home έχει την άρπα του Ορφέα σαν υδατογράφημα μπροστά και κάποιες άλλες την έχουν στο μανίκι. Καταπληκτική δουλειά και τιμή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΦΕΤΙΝΗ ΠΥΤΖΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - ΔΥΣΤΥΧΩΣ - ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκπληκτικά σχέδια! Το ένα καλύτερο απ'το άλλο! Πρέπει οπωσδήποτε να πιέσουμε τη διοίκηση να κάνει ένα ηλεκτρονικό δημοψηφισμα με αυτά τα σχέδια εν όψει της επόμενης σεζόν. Οι εμφανίσεις θα είναι τόσο ωραίες που θα τις αγοράζουν ακόμα και οπαδοί άλλων ομάδων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή